Delen     Populaire blogs     Volgende blog Ľ
Blog maken     Inloggen
_
Cookies op 50plusser.nl

50plusser maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. 50plusser gebruikt functionele en analytische cookies om u een optimale bezoekerservaring te bieden. Bovendien plaatsen derde partijen tracking cookies om u gepersonaliseerde advertenties te tonen en om buiten de website van 50plusser relevante aanbiedingen van 50plusser te doen. Ook worden er tracking cookies geplaatst door social media-netwerken.
Door op Akkoord te klikken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord
 
Geen cookies


Klik hier voor meer informatie.
Betty onthaast
Over het opmaken van gespaarde tijd
_
Home__Weblog__Prikbord__Foto's__Links__Gastenboek__Zoeken__Tip__Login
_

Welkom op mijn Weblog


Sinds ik geen betaald werk meer heb, heb ik tijd. Nu nog geduld.



Mijn Profiel

betty-onthaast
Ik ben nu offline

• Mijn profiel
• Privť bericht sturen
• Als vriend toevoegen

Toevoegen als weblog vriend



Zoeken in Google
_



CategorieŽn Overzicht




Laatste Weblog artikelen

Een lang, rijk leven
06 oktober 2011 05:58

Straatmuziek
02 oktober 2011 09:45

Grootbrengen is loslaten
23 september 2011 09:03

Gij zult gezond leven
22 september 2011 07:28

Tijdmachine
21 september 2011 06:44




Fotoboeken

Nog geen foto's toegevoegd.



Weblog Vrienden


Nog geen weblog vrienden toegevoegd.



Gastenboek berichten




Watskeburt Op 50plusser.nl

Door wilkie om 19:22
_
Nieuwe Reactie geplaatst

Door el58 om 19:17
_
Nieuwe Forum reactie geplaatst

Door wilkie om 19:17
_
Nieuwe Reactie geplaatst

Door Cassandra1 om 19:15
_
Cassandra1 Online

Door wilkie om 19:15
_
Nieuwe Reactie geplaatst

Door wilkie om 19:14
_
Nieuwe Reactie geplaatst

Door NicolaasP om 19:14
_
NicolaasP Online

Door wilkie om 19:13
_
Nieuwe Reactie geplaatst





_

Andere artikelen



Tijdmachine



Ik heb het al eerder geconstateerd: bij grote instellingen, zoals de belastingdienst, Sociale Zaken en nu ook mijn zorgverzekeraar, staat een tijdmachine die naar believen voor- of achteruitgedraaid kan worden.


Van de sociale dienst heb ik meermaals post ontvangen, gedateerd op een datum vijf dagen nadat ik hem ontving, maar ook wel eens opdrachten, stukken in te leveren op de dag voordat ik de brief ontving. Overigens had ik die stukken vaak al lang ingeleverd; ergens in de mallemolen van de dienst waren ze dan zoekgeraakt (maar fouten toegeven is natuurlijk iets wat grote instellingen tot elke prijs vermijden). Het heeft me geleerd, nooit meer iets in te leveren zonder daarvoor een ontvangstbevestiging te vragen en altijd te noteren, met wie ik telefonisch contact gehad heb.

Ook mijn ziektekostenverzekeraar blijkt zo’n tijdmachine te hebben. Afgelopen maandag (de 19e) belde ik hen om te vertellen dat mijn zoon vanaf zijn 18e een andere verzekeraar had. “Laat hem even zijn nieuwe polisnummer opsturen”, zei de, overigens vriendelijke, vrouw die ik sprak. Dat nummer had hij nog niet binnen, dus hij wachtte nog even met opsturen.

Kennelijk is door het telefoontje mijn verzekeraar gealarmeerd geraakt dat ze een klant kwijt dreigt te raken, want op 20 september ontvangt mijn zoon een nota, gedateerd op 13 september.

Als ik een tientje had gekregen voor elke bezwaarbrief die ik in de loop van een paar jaar stuurde aan deze grote instellingen, dan had ik vermoedelijk geen uitkering nodig gehad. Ik ben er niet rijk van geworden. Maar ook niet zó arm als ze me blijkbaar willen hebben.

(Plaatje: Harmen van Straaten illustratie)




Geplaatst op 21 september 2011 06:44 en 474 keer bekeken



Deel dit artikel via:





_
R
eacties van leden


Je reactie
Naam   Gast
Reactie   
  _
Captcha_Beveiligingsvraag

Welk dier is dit?
_





_
Redone  
21 sep 2011 10:22
Een sterk punt van deze instellingen, probeer ze maar eens telefonisch te bereiken, dan heb je dat tientje nodig!

Benenalie  
21 sep 2011 12:17
Die ambtelijke molens
Ze weten je alleen te vinden om geld te vangen!
Verder moet je zo alert blijven
Dit gesprek kost 10 euro cent per minuut,dag tientje!
_





_
Agaaths-weblog.1  
21 sep 2011 13:20
Ik heb zo'n vermoeden dat het door personeelsgebrek komt en een of twee mederwerkers moeten zo vreselijk veel werk verrichten dat er fouten gemaakt worden. Het is bijna overal zo, bij ons ook achter de service balie. De druk wordt zo groot en dan gaat het mis en ook zij melden zich ziek met alle gevolgen vandien.
Ik denk dat nog niemand hier aan gedacht heeft!
Bij onze huisartsen praktijk precies hetzelfde, ik ben beller een, maar wordt niet geholpen, omdat er ook mensen aan het loket staan, dus personeelsgebrek, belt u maar 'n andere keer terug, het is nog nooit zo erg geweest als dit jaar, li gr agaath

Janita56  
05 feb 2012 19:53
ziekte verzekeringen, waardeloos. Ik woon in Dubai en had een tumor in en aan mijn baarmoeder en eierstokken, vast gegroeit aan mijn keizersnee. Moet je eerst alles voorschieten en dan maar hopen dat je het terug krijgt. Heb 2 x een hele uitleg van het ziekenhuis op gestuurt omdat ze niet inzagen dat het verstandig was die tumor weg te halen. Net aan overleefd, dan kun je dit er echt bijhebben. Kl.... verzekering. We sturen alles netjes ingevult op, maar ze hebben altijd wat te zeuren. Mijn schildklier werkt heel traag, heb hoge bloeddruk (kan niet anders met zoeen verzekering) ook daar doen ze moeilijk over, hebben nog steeds de medicijnen niet vergoed. Mijnn jongste zoon breekt zijn neus met sporten, ook problemen. En je betaald een kapitaal voor een gezin van 4 op een Internationale verzekering.
_